piątek, 19 grudnia 2014

Czachowo - kapliczka schodkowa we wsi

Czachowo, to dość duża wieś w gminie Zawonia, więc szukając na 'moich' terenach kapliczek, byłam pewna, że w tej miejscowości coś znajdę, zwłaszcza, że znajduje się tam spory zespół pałacowy , wskazujący na byłą majętność wsi. No cóż ...nie pomyliłam się, choć myślałam o zupełnie innym obiekcie.

Sądziłam, że na miejscu znajdę coś wiekowego a znalazłam kapliczkę, co do której miałam pewne opory, aby ją w ogóle uwiecznić. Jednak... jak wszystkie, to wszystkie. Przyznam, że nie przyłożyłam się do zdjęć, może niedobrze? Może za jakieś 20, 30 lat, takie kapliczki już będą uznanymi zabytkami??

Póki co, odnotowuję : kapliczka murowana, obłożona kamykami, trzypiętrowa, stoi w centrum wsi, na skrzyżowaniu dróg.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz