czwartek, 18 grudnia 2014

Pszenno - kapliczka we wsi

Kapliczka we wsi Pszenno, to dowód na to ,że czasem trzeba odpuścić i pojechać dalej. Spostrzegłam ją, kiedy zatrzymałam się na skrzyżowaniu z główną trasą, prowadzącą do Wrocławia. Próby wymanewrowania się z utworzonego przy wyjeździe z tej podrzędnej drogi, korka, nie dały rezultatów a kapliczka stała i bieliła się po przeciwnej stronie skrzyżowania. Także próby znalezienia jakiegokolwiek miejsca do zaparkowania po 'wbiciu' się na główną trasę spełzły na niczym. Sapiące za plecami mojego małego auta TIRy, brak jakichkolwiek zatoczek i....kapliczka powoli znikała z wstecznego lusterka. Byłam już po całodniowej podrózy, więc obiecałam sobie,że zawitam jeszcze do Pszenna i poświęcę mu trochę więcej uwagi.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz